7. Sınıf İngilizce Ders Kitabı 96-97-98-99-100-101. Sayfa Cevapları Yıldırım Yayınları 2024-2025 eğitim-öğretim yılı konusu içerisinde 7. sınıf öğrencilerinin en çok ihtiyaç duyabileceği konular arasında bulunan ve içerisinde Public Buildings ünitesine ait çalışmaların yer aldığı 7. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 96-97-98-99-100-101 Cevapları konusunu paylaştık. Cevaplarla ilgili görüş ve önerilerinizi yorumlardan yazarak bildirebilirsiniz.
Öztürk family has a list of tasks. The table shows the places they will go. Look at the table and tick their TO-DO LIST.
Çeviri: Öztürk ailesinin bir görev listesi var. Tabloda gidecekleri yerler gösteriliyor. Tabloya bakın ve YAPILACAKLAR LİSTESİNİ işaretleyin.
Cevap:
A1. Look at the pictures and tell where these people are.
Çeviri: Resimlere bakın ve bu insanların nerede olduğunu söyleyin.
Cevap:
They are at the café in the first picture. (İlk resimde kafedeler.)
In the second picture, they are at the cinema. (İkinci resimde sinemadalar.)
In the third picture, they are at the market. (Üçüncü resimde marketteler.)
In the fourth picture they are at the bus stop. (Dördüncü resimde duraktalar.)
A2. Listen to the dialogue. Tick the place they decide to go.
Çeviri: Diyaloğu dinleyin. Gitmeye karar verdikleri yeri işaretleyin.
Cevap:
A3. Listen to the dialogue again. Put the suggestions in the correct places. There are two extra sentences.
Çeviri: Diyaloğu tekrar dinleyin. Önerileri doğru yerlere koyun. Fazladan iki cümle var.
Cevap:
A4. Work in pairs. Follow the steps and make a dialogue as in activity A3.
Çeviri: Çiftler halinde çalışın. Adımları takip edin ve A3 faaliyetindeki gibi bir diyalog kurun.
Cevap:
Hello. How are you ? (Merhaba. Nasılsın?)
I am good how are you? (İyiyim sen nasılsın.)
I’m fine too, shall we go swimming? (Bende iyiyim yüzmeye gidelim mi?)
Unfortunately, I don’t have any suitable clothes with me. How about skating?
(Maalesef ona uygun kıyafetim yok yanımda. Paten yapmaya ne dersin?)
Super idea. (Süper fikir.)
B1. Match the famous buildings with the countries. Tell what people can see / visit in these countries.
Çeviri: Ünlü binaları ülkelerle eşleştirin. İnsanların bu ülkelerde neler görebileceğini/ziyaret edebileceğini söyleyin.
Cevap:
People can visit the Eiffel Tower in France. (İnsanlar Fransa’da Eiffel Kulesi’ni ziyaret edebilir.)
B2. Read the e-mails and fill in the missing information on the table on page 99.
Çeviri: E-postaları okuyun ve 99. sayfadaki tablodaki eksik bilgileri doldurun.
Cevap:
B3. Think of a place you last went and write the answers of the following questions.
Çeviri: En son gittiğiniz bir yeri düşünün ve aşağıdaki soruların cevaplarını yazın.
Cevap:
1. Which place did you go? (Hangi yere gittiniz?)
→ I went to Ankara. (Ankara’ya gittim.)
2. Who did you go there with? (Oraya kiminle gittiniz?)
→ I went there with my friends. (Oraya arkadaşlarımla gittim.)
3. When did you go there? (Oraya ne zaman gittiniz?)
→ We went on May 29. (29 Mayıs’ta gittik.)
4. What did you do there? (Orada ne yaptınız?)
→ We visited Anıtkabir. (Anıtkabir’i gezdik.)
5. Why did you go there? (Oraya neden gittiniz?)
→ We went to see Anıtkabir and commemorate Atatürk. (Anıtkabir’i görmek ve Atatürk’ü anmak için gittik.)
B4. Imagine that you are in that place once again in activity B3. Write an e-mail to a friend as in activity B2. Use your answers in activity B3.
Çeviri: B3 etkinliğinde yine o yerde olduğunuzu hayal edin. B2 etkinliğindeki gibi bir arkadaşınıza e-posta yazın. Cevaplarınızı B3 etkinliğinde kullanın.
Cevap:
C1. Match the things with the buildings.
Çeviri: Eşyaları binalarla eşleştirin.
Cevap:
C2. Listen to the dialogue and fill in the blanks with the names of the buildings.
Çeviri: Diyaloğu dinleyin ve boşlukları binaların adlarıyla doldurun.
Cevap:
C3. Listen to the dialogue again and choose the correct options.
Çeviri: Diyaloğu tekrar dinleyin ve doğru seçenekleri seçin.
Cevap:
C4. Match the suggestions with the explanations. There is an extra explanation.
Çeviri: Önerileri açıklamalarla eşleştirin. Ekstra bir açıklama var.
Cevap:
C5. Work in pairs. Look at the cards below and do a role-play as in activity C2.
Çeviri: Çiftler halinde çalışın. Aşağıdaki kartlara bakın ve C2 etkinliğindeki gibi bir rol oyunu yapın.
Sitede yer alan yazı, resim ve dosyaların tüm hakları saklıdır ve izinsiz paylaşılması kesinlikle yasaktır.