7. Sınıf İngilizce Ders Kitabı 72-73-74-75-76-77-78-79-80-81-82. Sayfa Cevapları Yıldırım Yayınları 2024-2025 eğitim-öğretim yılı konusu içerisinde 7. sınıf öğrencilerinin en çok ihtiyaç duyabileceği konulardan olan ve içerisinde Celebrations ünitesine ait çalışmaların olduğu 7. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 72-73-74-75-76-77-78-79-80-81-82 Cevapları konusunu paylaştık. Cevaplarla ilgili görüş ve önerilerinizi yorumlardan yazarak bildirebilirsiniz.
Answer the questions.
Çeviri: Soruları cevapla.
1. Do you like celebrations?
Çeviri: Kutlamaları sever misiniz?
Cevap: Yes, I do. (Evet, severim.)
2. What do you celebrate with your family?
Çeviri: Ailenizle neyi kutluyorsunuz?
Cevap: We celebrate birthdays and anniversaries with my family. (Ailemle doğum günlerimizi ve yıl dönümünü kutluyoruz.)
A1. Fill in the blanks with the given words. There is an extra word.
Çeviri: Boşlukları verilen kelimelerle doldurunuz. Fazladan bir kelime daha var.
Cevap:
A2. Read the text and number the pictures in activity A1. There is an extra picture.
Çeviri: A1 etkinliğindeki metni okuyun ve resimleri numaralandırın. Ekstra bir resim var.
A3. Think that you’re going to organize a costume party. Decide and prepare a TO-DO LIST.
Çeviri: Bir kostüm partisi düzenleyeceğinizi düşünün. Yapılacaklar Listesine karar verin ve hazırlayın.
Cevap:
A4. Work in pairs. Look at your TO-DO LIST in activity A3. Talk about the arrangements for a party as in activity A2.
Çeviri: Çiftler halinde çalışın. A3 faaliyetindeki YAPILACAKLAR LİSTESİNE bakın. A2 faaliyetindeki gibi parti düzenlemeleri hakkında konuşun.
Cevap:
I want to throw a graduation party. What should I do first? (Mezuniyet partisi düzenlemek istiyorum. İlk önce ne yapmalıyım?)
First, you should make a guest list. (Öncelikle bir davetli listesi yapmalısınız.)
What else should I do? (Başka neler yapmalıyım?)
You need to buy costumes and food. (Kostüm ve yiyecek almalısın.)
B1. Look at the picture. Complete the paragraph with the given words. There is an extra word.
Çeviri: Resme bakın. Paragrafı verilen kelimelerle tamamlayınız. Fazladan bir kelime daha var.
Cevap:
B2. Listen to the dialogue and complete Jessica’s shopping list.
Çeviri: Diyaloğu dinleyin ve Jessica’nın alışveriş listesini tamamlayın.
Cevap:
B3. Listen to the dialogue again. Who makes the arrangements? Write
Çeviri: Diyaloğu tekrar dinleyin. Düzenlemeleri kim yapıyor? Yazmak
Cevap:
B4. Work in pairs. Imagine that you are going to organize a party. Make a similar dialogue as in activity B2. Ask and give help to your partner. Use your list in activity A3.
Çeviri: Çiftler halinde çalışın. Bir parti düzenleyeceğinizi düşünün. B2 faaliyetindekine benzer bir diyalog kurun. Partnerinize sorun ve yardım edin. A3 etkinliğindeki listenizi kullanın.
Cevap:
Hello John. I am organizing a birthday party. Would you like to help?
Hey Garry, of course I would. What do you need?
I need some beverages and candles.
Okay, I can do that.
C1. Look at the pictures and match them with the party types.
Çeviri: Resimlere bakın ve bunları parti türleriyle eşleştirin.
Cevap:
C2. Read the invitation messages and match them with the party types in activity C1. There is an extra type.
Çeviri: Davet mesajlarını okuyun ve bunları C1 etkinliğindeki parti türleriyle eşleştirin. Ekstra bir tür daha var.
Cevap:
C3. Read the invitation messages in activity C2 again and circle the correct answers.
Çeviri: C2 etkinliğindeki davet mesajlarını tekrar okuyun ve doğru cevapları daire içine alın.
Cevap:
C4. Choose one of the invitation messages in activity C2 and write an invitation card for it.
Çeviri: C2 etkinliğindeki davet mesajlarından birini seçin ve onun için bir davetiye yazın.
Cevap:
D1. Read the text messages and answer the questions. Write the names of the kids in the blanks.
Çeviri: Metin mesajlarını okuyun ve soruları cevaplayın. Çocukların isimlerini boşluklara yazınız.
Cevap:
a. Who makes an invitation? (Davetiyeyi kim yapar?)
→ Janet
b. Who accepts the invitation? (Daveti kim kabul eder?)
→ Thomas and Jordan
c. Who refuses the invitation? (Daveti kim reddeder?)
→ Sally
d. Who asks for more information? (Kim daha fazla bilgi istiyor?)
→ Thomas
D2. Listen to the dialogue and tick the foods and beverages you hear.
Çeviri: Diyaloğu dinleyin ve duyduğunuz yiyecek ve içecekleri işaretleyin.
Cevap:
D3. Work in groups of 3 or 4. Imagine that you are at a party. Choose a role card and make a similar dialogue as in activity D2. Use the expressions below.
Çeviri: 3 veya 4 kişilik gruplar halinde çalışın. Bir partide olduğunuzu hayal edin. Bir rol kartı seçin ve D2 etkinliğindekine benzer bir diyalog kurun. Aşağıdaki ifadeleri kullanın.
Cevap:
A: Welcome to my birthday party everyone! Do you anything?
B: Hello Jenna. We don’t need anything thank you!
C: Oh Jenna, I want something to drink. What do you have on the table.?
A: We have some lemonade and fizzy drinks John.
C: I’ll have some lemonade thank you Jenna.
Imagine that you are going to organize a surprise birthday party for a close friend. Prepare an invitation card to send to your friends. Prepare a list for needs, guests and food.
Çeviri: Yakın bir arkadaşınıza sürpriz doğum günü partisi düzenleyeceğinizi düşünün. Arkadaşlarınıza göndermek için bir davetiye hazırlayın. İhtiyaçlar, misafirler ve yiyecekler için bir liste hazırlayın.
Cevap:
A. Answer the questions according to the e-mail below.
Çeviri: Soruları aşağıdaki e-postaya göre cevaplayın.
1. Which of the following is Jordan’s need?
Çeviri: Aşağıdakilerden hangisi Ürdün’ün ihtiyacıdır?
Cevap:
2. Which of the following is the picture of the place of Jordan’s party?
Çeviri: Aşağıdakilerden hangisi Ürdün’ün partisinin yapıldığı yerin resmidir?
Cevap:
B. Write an e-mail to invite one of your friends to a party.
Çeviri: Arkadaşlarınızdan birini partiye davet etmek için bir e-posta yazın.
Cevap:
C. Look at the pictures. What should we do to throw a party? Tick the necessary activities for a party.
Çeviri: Resimlere bakın. Parti vermek için ne yapmalıyız? Bir parti için gerekli etkinlikleri işaretleyin.
Cevap:
D. Look at the pictures in activity C. Write the arrangements for a party as in the example.
Çeviri: C etkinliğindeki resimlere bakın. Örnekteki gibi parti düzenlemelerini yazın.
Cevap:
E. Look at the list below. Listen to the dialogue and tick Tara’s plans.
Çeviri: Aşağıdaki listeye bakın. Diyaloğu dinleyin ve Tara’nın planlarını işaretleyin.
Cevap:
F. Read the dialogues and write True or False for the statements below.
Çeviri: Diyalogları okuyun ve aşağıdaki ifadeler için Doğru veya Yanlış yazın.
Cevap:
G. Read the dialogue below and write appropriate questions for the answers.
Çeviri: Aşağıdaki diyaloğu okuyun ve cevaplara uygun soruları yazın.
Cevap:
H. Read the invitation card and answer the question.
Çeviri: Davetiyeyi okuyun ve soruyu cevaplayın.
Cevap:
Dear Janet,
I’m giving a farewell party for John. It starts at three p.m. on Saturday. It is at the càfe next to my house. We will dance and have fun.
Hope you can come.
Chris
Sevgili Janet,
John için bir veda partisi veriyorum. Öğleden sonra üçte başlıyor. Cumartesi günü. Evimin yanındaki kafede. Dans edip eğleneceğiz.
Umarım gelebilirsin.
Chris
SELF-CHECK
Çeviri: Öz değerlendirme
Cevap:
Facebook'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Linkedin'de Paylaş
Teşekkürler ödevlerimi hemen bitirdim ve cevapları da okulda doğru çıkıyor TEŞEKKÜRLER 👌 sayenizde bütün derslerinden 100 aldım
Sitede yer alan yazı, resim ve dosyaların tüm hakları saklıdır ve izinsiz paylaşılması kesinlikle yasaktır.