7. Sınıf İngilizce Ders Kitabı 48-49-50-51-52-53. Sayfa Cevapları Yıldırım Yayınları 2024-2025 eğitim-öğretim yılı konusu içerisinde 7. sınıf öğrencilerinin en çok ihtiyaç duyabileceği konular arasında bulunan ve içerisinde Wild Animals ünitesine ait çalışmaların yer aldığı 7. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 48-49-50-51-52-53 Cevapları konusunu paylaştık. Cevaplarla ilgili görüş ve önerilerinizi yorumlardan yazarak bildirebilirsiniz.
Circle the names of the animals in the pictures.
Çeviri: Resimlerdeki hayvanların adlarını daire içine alın.
Cevap:
A1. Write some examples of animals for each category as in the example.
Çeviri: Örnekteki gibi her kategori için bazı hayvan örnekleri yazın.
Cevap:
WILD ANIMALS:
PETS:
A2. Read the text and write the animals in the text under the correct categories.
Çeviri: Metni okuyun ve metindeki hayvanları doğru kategorilerin altına yazın.
There are at least five million animal species. There are mammals, birds, reptiles, fish and insects. Dogs, camels, horses, kangaroos, dolphins and whales are mammals. Mammals give birth and give milk to their young. Falcons, eagles, hawks, owls and pigeons are birds. Birds lay eggs. They have feathers, a beak and two legs. Bats and flies are not birds. Snakes, lizards, crocodiles, turtles and alligators are reptiles. They are born on land. They have scaly skin. Flies, ants, cockroaches and ladybugs are insects. They have antennae on the head. They often have wings and some of them can fly. Tunas, goldfish, sharks are fish. Fish live in the water. They have gills, scales and fins on their bodies.(En az beş milyon hayvan türü var. Memeliler, kuşlar, sürüngenler, balıklar ve böcekler var. Köpekler, develer, atlar, kangurular, yunuslar ve balinalar memelidir. Memeliler yavrularını doğurur ve süt verirler. Şahinler, kartallar, şahinler, baykuşlar ve güvercinler kuşlardır. Kuşlar yumurta bırakır. Tüyleri, gagaları ve iki bacakları vardır. Yarasalar ve sinekler kuş değildir. Yılanlar, kertenkeleler, timsahlar, kaplumbağalar ve timsahlar sürüngenlerdir. Karada doğarlar. Pullu derileri vardır. Sinekler, karıncalar, hamamböcekleri ve uğur böceği böceklerdir. Kafalarında antenleri var. Çoğu zaman kanatları vardır ve bazıları uçabilir. Ton balığı, Japon balığı, köpek balığı balıktır. Balıklar suda yaşar. Vücutlarında solungaçlar, pullar ve yüzgeçler bulunur. uyun ve metindeki hayvanların doğru kategorilerinin adı altında yazın.)
Cevap:
A3. Read the sentences. Find the animals in the text and write their names in the blanks.
Çeviri: Cümleleri okuyun. Metindeki hayvanları bulunuz ve boşluklara isimlerini yazınız.
Cevap:
1. They live in deserts. They have long legs and a humped back. …..camel….
2. They can fly high. They have large wings. …..eagle….
3. They can’t walk. They are poisonous. …..snake…..
4. They are small and round insects. They have black dots on them. ….ladybug…..
5. They live in oceans. They have strong jaws. ….shark…..
A4. Add 2 more animals for each category in activity A2.
Çeviri: A2 etkinliğindeki her kategori için 2 hayvan daha ekleyin.
Cevap:
Mammal: Tiger, lion.
Birds: ostrich, parrot
Reptiles: chameleon, Iguana
Insects: Piraeus, grasshopper
Fish: whale, dolphin
B1. Tell the names of the animals in the pictures.
Çeviri: Resimlerdeki hayvanların isimlerini söyleyiniz.
Cevap:
a. Bear (Ayı)
b. Elephant (Fil)
c. Owl (Baykuş)
d. Dolphin (Yunus balığı)
e. Crocodile (Timsah)
f. Frog (Kurbağa)
B2. Listen to the speaker and tick the animals you hear in activity B1.
Çeviri: Konuşmacıyı dinleyin ve B1 etkinliğinde duyduğunuz hayvanları işaretleyin.
Cevap:
B3. Listen to the speaker again and fill in the missing information on the chart.
Çeviri: Konuşmacıyı tekrar dinleyin ve grafikteki eksik bilgileri doldurun.
Cevap:
B4. Work in pairs. Choose an animal from the pictures in activity B1. Ask and answer questions by using the information in the table below.
Çeviri: Çiftler halinde çalışın. B1 etkinliğindeki resimlerden bir hayvan seçin. Aşağıdaki tablodaki bilgileri kullanarak sorular sorun ve cevaplayın.
Cevap:
Is this an insect? (Bu bir böcek mi?)
Yes, insect. (Evet, böcek.)
Where does it live? (Nerede yaşıyor?)
in the forest. (Ormanda.)
What does it eat? (Ne yiyor?)
Eats plants. (Bitki yiyor)
Is this a bee? (Bu bir arı mı?)
Yes that’s true. (Evet, doğru)
C1. Read the riddles. Guess and write the names of the animals in the blanks.
Çeviri: Bilmeceleri okuyun. Hayvanların isimlerini tahmin edip boşluklara yazın.
Cevap:
This animal has tusks and two big ears. It can’t jump. ….elephant….
This animal has mane. It is the king of the forest. It roars loudly. ….lion….
This animal has horns. It lives in savannas in Africa. It has a very long neck. …giraffe….
This animal is a wild bird. It has very large wings. Its head is white. …..eagle….
C2. Read the factfile about cheetah and answer the questions.
Çeviri: Çita hakkındaki bilgi dosyasını okuyun ve soruları yanıtlayın.
Cevap:
1. Which of the following is CORRECT according to the factfile above?
Çeviri: Yukarıdaki bilgi dosyasına göre aşağıdakilerden hangisi doğrudur?
Cevap: c. They can run faster than 50 km/h.
2. Which of the following does NOT have an answer in the factfile above?
Çeviri: Yukarıdaki bilgi dosyasında aşağıdakilerden hangisinin cevabı yoktur?
Cevap: a. Are they endangered species?
C3. Work in pairs. Choose one of the cards. Ask questions to each other and fill in the missing information on your cards. Card B is on page 131.
Çeviri: Çiftler halinde çalışın. Kartlardan birini seçin. Birbirinize sorular sorun ve kartlarınızdaki eksik bilgileri doldurun. Kart B, 131. sayfadadır.
Cevap:
C4. Look at the information on your card in activity C3 and write a paragraph to describe the koala bears.
Çeviri: Etkinlik C3’te kartınızdaki bilgilere bakın ve koala ayılarını anlatan bir paragraf yazın.
Cevap: Koalas are mammals. They live in Australian Eucalyptus forests. Their length is between 60-90 cm. (Koalalar memeli hayvanlar. Avustralya Okaliptüs ormanlarında yaşarlar. Boyları 60-90 cm aralığında olur. )
D1. Match the expressions with the explanations.
Çeviri: İfadeleri açıklamalarla eşleştiriniz.
Cevap:
D2. Make a list of the endangered and extinct animals you know.
Çeviri: Bildiğiniz nesli tükenmekte olan ve nesli tükenen hayvanların bir listesini yapın.
Cevap:
ENDANGERED (NESLİ TÜKENMEKTE OLAN)
EXTINCT (YOK OLMUŞ)
D3. Look at the pictures and match them with the given words. There are two extra words.
Çeviri: . Resimlere bakın ve verilen kelimelerle eşleştirin. Fazladan iki kelime daha var.
Cevap:
D4. Read the texts about the animals in activity D3 and fill in the blanks with the given words.
Çeviri: D3 etkinliğindeki hayvanlarla ilgili metinleri okuyunuz ve boşlukları verilen kelimelerle doldurunuz.
Cevap:
D5. Choose an endangered or an extinct animal. Answer the questions below. Report on its past and present it to your classmates.
Çeviri: Nesli tükenmekte olan veya soyu tükenmiş bir hayvanı seçin. Aşağıdaki soruları cevaplayın. Geçmişini rapor edin ve sınıf arkadaşlarınıza sunun.
Cevap:
Which animals are now extinct? (Hangi hayvanların nesli artık tükendi?)
→ Dinosaur and Tasmanian tiger became extinct. (Dinozor ve tazmanya kaplanının nesli tükendi.)
Which animals are endangered? (Hangi hayvanlar tehlike altında?)
→ The leopard and brown bear are endangered. (Leopar ve boz ayının nesli tükenmekte.)
Why did it become extinct? (Neden nesli tükendi?)
→ From hunting and climate change. (Avlanma ve iklim değişikliğinden.)
Why do you think they are in danger of extinction? (Sizce neden yok olma tehlikesiyle karşı karşıyalar?)
→ Because people hunt unconsciously. (İnsanlar bilinçsiz avlandığı için.)
E1. Tick the reasons of extinction.
Çeviri: Yok olma nedenlerini işaretleyiniz.
Cevap:
Facebook'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Linkedin'de Paylaş
Sitede yer alan yazı, resim ve dosyaların tüm hakları saklıdır ve izinsiz paylaşılması kesinlikle yasaktır.