6. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 129-130-131-132-133-134-135-136. Cevapları Hecce Yayıncılık 2024-2025 eğitim-öğretim yılı konusu içerisinde 6. sınıf öğrencilerinin en çok ihtiyaç duyabileceği konular arasında bulunan ve içerisinde Bookworms ünitesinin cevaplarının yer aldığı 6. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 129-130-131-132-133-134-135-136 Cevapları konusunu paylaştık. Cevaplarla ilgili görüş ve önerilerinizi yorumlardan yazarak bildirebilirsiniz.
14. Read the sentences below and tick the ones you did. Then, work in pairs. Swap your books and talk about your friend.
Çeviri: Aşağıdaki cümleleri okuyun ve yaptıklarınızı işaretleyin. Daha sonra çiftler halinde çalışın. Kitaplarınızı değiştirin ve arkadaşınız hakkında konuşun.
Cevap:
15. Who said these sentences? Choose the correct answers.
Çeviri: Bu cümleleri kim söyledi? Doğru yanıtları seçin.
Cevap:
1. Read and label the pictures with the bold words from the text. Use your dictionary if necessary.
Çeviri: Resimleri okuyun ve metindeki kalın sözcüklerle etiketleyin. Gerekirse sözlüğünüzü kullanın.
Cevap:
2. Read the text again and write True (T), False (F) or No Information (NI).
Çeviri: Metni tekrar okuyun ve Doğru (T), Yanlış (F) veya Bilgi Yok (NI) yazın.
Cevap:
(…F…) 1. Jason’s friends enjoy reading.
(…T…) 2. Jason learns new things from the books.
(..NI….) 3. Jason’s father reads a newspaper every day.
(…T…) 4. Jason loved reading stories about princes, princesses, dragons and wizards.
(…F…) 5. Jason doesn’t like poetry.
(…NI…) 6. Jason usually goes to the library to borrow books.
3. What do the words below mean in your language? You can use your dictionary to learn their meanings. Then, classify them as “Real” or “Imaginary”.
Çeviri: Aşağıdaki kelimeler sizin dilinizde ne anlama geliyor? Anlamlarını öğrenmek için sözlüğünüzü kullanabilirsiniz. Daha sonra bunları “Gerçek” veya “Hayali” olarak sınıflandırın.
Cevap:
Real Characters: prince, princess, king, emperor, queen, hunter, stepdaughter, stepmother
Imaginary Characters: dragon, fairy, witch.
4. Read the fairy tale and fill in the blanks with the correct forms of the verbs. Then, go to page 176 and check your answers.
Çeviri: Peri masalını okuyun ve boşlukları fiillerin doğru biçimleriyle doldurun. Daha sonra 176. sayfaya gidin ve cevaplarınızı kontrol edin.
Cevap:
5. Read the fairy tale again and complete the sentences.
Çeviri: Masalı tekrar okuyun ve cümleleri tamamlayın.
Cevap:
6. Describe the pictures in activity 4.
Çeviri: Etkinlik 4’teki resimleri açıklayın.
Cevap: Dwarves are waiting for the princess. The red apple is in the hand of the witch looking from the window. As the prince takes the princess away, the dwarves wave behind him. (Cüceler prensesin başında bekliyor. Kırmızı elma pencereden bakan cadının elinde. Pren, prensesi götürürken cüceler arkasından el sallıyor. )
7. Read the fairy tale again and complete the story map below. Then, retell the fairy tale.
Çeviri: Masalı tekrar okuyun ve aşağıdaki hikaye haritasını tamamlayın. Daha sonra masalınızı yeniden anlatın.
Cevap:
8. What’s your favorite book? Who is its author?
Çeviri: En sevdiğiniz kitap hangisi? Yazarı kimdir?
Cevap: I like Ömer Seyfettin’s book “Kaşığı”. (Ömer Seyfettin’in ”Kaşağı” kitabını severim.)
9. Look at the pictures and write sentences as in the example.
Çeviri: Resimlere bakın ve örnekteki gibi cümleler yazın.
Cevap:
1. Find the past forms of these verbs in the puzzle and write.
Çeviri: Bulmacada bu fiillerin geçmiş hallerini bulun ve yazın.
Cevap:
2. Write “in front of / next to / near / behind / between / under / over” under the correct pictures.
Çeviri: Write “in front of / next to / near / behind / between / under / over” under the correct pictures.
Cevap:
Facebook'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Linkedin'de Paylaş
Sitede yer alan yazı, resim ve dosyaların tüm hakları saklıdır ve izinsiz paylaşılması kesinlikle yasaktır.