4. Sınıf İngilizce Ders Kitabı 26-27-28-29-30-31-32. Sayfa Cevapları SDR Dikey Yayıncılık 2024-2025 eğitim-öğretim yılı konusu içerisinde 4. sınıf öğrencilerinin en çok ihtiyaç duyabileceği konular arasında bulunan ve içerisinde Nationality ünitesine ait çalışmaların bulunduğu 4. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 26-27-28-29-30-31-32 Cevapları konusunu paylaştık. Cevaplarla ilgili görüş ve önerilerinizi yorumlardan yazarak bildirebilirsiniz.
A 1. Look, listen and follow. Then point and say.
Çeviri: Bakın, dinleyin ve takip edin. Sonra işaret edip söyleyin.
B 2. Look, listen and follow.
Çeviri: Bakın, dinleyin ve takip edin.
Hello. My name is Jeffrey. I’m from America. (Merhaba. Adım Jeffrey. Ben Amerikalıyım.)
Hello. My name is Zeynep. I’m from Türkiye. (Merhaba. Benim adım Zeynep. Ben Türkiyeliyim.)
Hello. My name is Harold. I’m from Britain. (Merhaba. Benim adım Harold. Ben Britanyalıyım.)
Hello. My name is Akira. I’m from Japan. (Merhaba. Benim adım Akira. Ben Japonyalıyım.)
C 3. Listen again, point and repeat.
Çeviri: Tekrar dinleyin, işaretleyin ve tekrarlayın.
D 4. Look at part B. Listen and role-play the answers.
Çeviri: B kısmına bakın. Cevapları dinleyin ve rol yapın.
E. Draw and color a country f lag. Make a name tag. Introduce yourself to your classmates.
Çeviri: Bir ülke bayrağı çizin ve renklendirin. Bir isim etiketi yapın. Kendinizi sınıf arkadaşlarınıza tanıtın.
F. Go around the class. Act out dialogues. Use your f lags and name tags.
Çeviri: Sınıfın etrafında dolaşın. Diyalogları canlandırın. Bayraklarınızı ve isim etiketlerinizi kullanın.
Hi, my name’s Alina. What’s your name? (Merhaba, adım Alina. Adınız ne?)
My name’s Lucas. (Adım Lucas.)
Where’re you from, Lucas? (Nerelisin, Lucas?)
I’m from Germany. Where’re you from? (I’m from Germany. Where’re you from? )
I’m from Pakistan. (I’m from Pakistan.)
A 5. Look, listen and follow. Then point and say.
Çeviri: Bakın, dinleyin ve takip edin. Sonra işaret edip söyleyin.
B 6. Listen and fill in the charts.
Çeviri: Dinleyin ve çizelgeleri doldurun.
Cevap:
C 7. Listen and look. Then look at part B, point and say.
Çeviri: Dinle ve bak. Daha sonra B kısmına bakın, işaretleyin ve söyleyin.
She’s Keiko. She’s from Japan. She’s Japanese. (O Keiko. Japonya’dan. O Japon.)
He’s Saad. He’s from Iraq. He’s Iraqi. (O, Saad. Kendisi Iraklı. O Iraklı.)
She’s Anika. She’s from South Africa. She’s South African. (O Anika. Güney Afrika’dan. O Güney Afrikalı.)
He’s Oscar. He’s from Britain. He’s British. (O Oscar’dı. O İngiltere’den. O İngiliz.)
D. Work in pairs. Introduce these people to your partner.
Çeviri: Çiftler halinde çalışın. Bu insanları partnerinizle tanıştırın.
Cevap:
This is Mehmet. He is from Turkey. He is Turkish. (Bu Mehmet. O Türkiyeli. O Türk.)
This is Emma. He is from Germany. He is German. (Bu Emma. O Almanyalı. O Alman.)
This is Steve. He’s British. That’s Britain. (Bu Steve. O Britanyadandır. O Britanyalı.)
This is Emily. He is American. He is American. (Bu Emily. O Amerikalı. O Amerikan.)
This is Nikolay. He is from Russia. He is Russian. (Bu Nikolay. O Rusyalı. O Rus.)
This is Semira. He is Iranian. He is from Iran. (Bu Semira. O İranlı. O İrandan.)
E. Work with your partner. Look at part D. Point, ask and answer in turn.
Çeviri: Partnerinizle birlikte çalışın. D kısmına bakın. Sırayla sorun ve cevaplayın.
Is Emma from Germany? (Emma Almanya’dan mı?)
Yes, she is. (Evet o.)
Is Steve from America? (Steve Amerika’dan mı?)
No, he isn’t. (Hayır, o değil.)
Is Nikolay from Russia? (Nikolay Rusya’dan mı?)
I think so. (Bence de)
Is Samira from Iran? (Samira İranlı mı?)
Maybe. (Belki.)
A 8. Listen and follow.
Çeviri: Dinleyin ve takip edin.
B 9. Listen again, point and repeat.
Çeviri: Tekrar dinleyin, işaretleyin ve tekrarlayın.
C. Work in pairs. Look at the pictures and the box. Ask and answer in turn.
Çeviri: Çiftler halinde çalışın. Resimlere ve kutuya bakın. Sırayla sorun ve cevaplayın.
Is Sezin from Iraq? (Sezin Iraklı mı?)
No, she isn’t. (Hayır, öyle değil.)
Where’s she from? (O nereli?)
She’s from Türkiye. (Kendisi Türkiye’den.)
D 10. Listen and follow. Then listen again, point and repeat.
Çeviri: Dinleyin ve takip edin. Sonra tekrar dinleyin, işaretleyin ve tekrarlayın.
E. Work in pairs. Look at the pictures and the box. Ask and answer in turn.
Çeviri: Çiftler halinde çalışın. Resimlere ve kutuya bakın. Sırayla sorun ve cevaplayın.
Cevap:
Is Ryan Russian? (Ryan Rus mu?)
No, he isn’t. He’s British. (Hayır değil. O İngiliz.)
Is Bella German? (Bella Alman mı?)
No. He is Russian. (Hayır. O Rus.)
F. Draw and color finger puppets from different nationalities. Show and say.
Çeviri: Farklı milletlerden parmak kuklalarını çizin ve renklendirin. Göster ve söyle.
G. Go around the class. Introduce your finger puppets to your classmates.
Çeviri: Sınıfın etrafında dolaşın. Parmak kuklalarınızı sınıf arkadaşlarınıza tanıtın.
A 11. Look, listen and follow.
Çeviri: Bakın, dinleyin ve takip edin.
B 12. Listen again, point and repeat.
Çeviri: Tekrar dinleyin, işaretleyin ve tekrarlayın.
C. Work with your partner. Look at the map in part A. Point, ask and answer.
Çeviri: Partnerinizle birlikte çalışın. A bölümündeki haritaya bakın. İşaret edin, sorun ve cevaplayın.
Cevap:
Where’s Kastamonu? (Kastamonu nerede?)
It’s in the north. (Kuzeyde.)
Where is Hatay? (Hatay nerede?)
In the south. (Güneyde)
Facebook'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Linkedin'de Paylaş
Sitede yer alan yazı, resim ve dosyaların tüm hakları saklıdır ve izinsiz paylaşılması kesinlikle yasaktır.