3. Sınıf İngilizce Ders Kitabı 21-22-23-24-25-26-27-28. Sayfa Cevapları SDR Dikey Yayıncılık 2024-2025 eğitim-öğretim yılı konusu içerisinde 3. sınıf öğrencilerinin en çok ihtiyaç duyabileceği konular arasında bulunan ve içerisinde Greeting ünitesine ait çalışmaların bulunduğu 3. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 21-22-23-24-25-26-27-28 Cevapları konusunu paylaştık. Cevaplarla ilgili görüş ve önerilerinizi yorumlardan yazarak bildirebilirsiniz.
7. Act out the dialogue.
Çeviri: Diyaloğu canlandırın.
8. Look at the photos. Act out similar dialogues as above.
Çeviri: Fotoğraflara bakın. Yukarıdakine benzer diyalogları canlandırın.
Cevap:
Happy birthday Sally. (Doğum günün kutlu olsun Sally.)
Thank you Patrick. (Teşekkür ederim Patrick.)
How old are you? (Kaç yaşına girdin?)
I turned 20, Deniz. (20 yaşına girdim Deniz.)
Oh magnificent! Happy birthday. (Oh muhteşem! Doğum günün kutlu olsun.)
9. Flip a coin and move.
Çeviri: Bir yazı tura çevirin ve hareket edin.
10. Listen and sing.
Çeviri: Dinle ve şarkı söyle.
Cevap:
HELLO
Hello, hello! (Merhaba, merhaba!)
How are you? (Nasılsın?)
I’m f ine, thank you. (İyiyim teşekkürler.)
And you? (Ve sen?)
Hello, hello! (Merhaba, merhaba!)
What is your name? (Adın ne?)
Look at the letters. (Harflere bakın.)
Spell your name. (Adını hecele.)
Write down the units.
Cut out the pictures/photos on page 183.
Stick them on your notebook and show your friends.
Çeviri: Birimleri yazınız.
183. sayfadaki resimleri/fotoğrafları kesin.
Bunları not defterinize yapıştırın ve arkadaşlarınıza gösterin.
Scan/Click on the QR code and do the interactive ev an/Click on the QR code and do the interactive evaluation luation part.
Çeviri: QR kodunu tarayın/tıklayın ve etkileşimli değerlendirmeyi yapın/QR kodunu tıklayın ve etkileşimli değerlendirme bölümünü yapın.
1. Unscramble and write.
Çeviri: Çözün ve yazın.
Cevap:
2. Join the dots and say the letters. Then colour.
Çeviri: Noktaları birleştirin ve harfleri söyleyin. Sonra renklendirin.
Cevap:
3. Introduce the children and spell their names.
Çeviri: Çocukları tanıtın ve isimlerini yazın.
Cevap:
Her name is Molly. (Onun adı Molly.)
She has long brown hair. (Uzun kahverengi saçları var.)
She has green eyes. (Yeşil gözlere sahip.)
His name is Steve. (Onun adı Steve.)
He has long blonde hair. (Uzun sarı saçları var.)
He has blue eyes. (Mavi gözlere sahip.)
Her name is Ezgi. (Onun adı Ezgi.)
She has short, light brown hair. (Kısa, açık kahve saçları var.)
She has brown eyes. (Kahve rengi gözlere sahip.)
His name is Thomas. (Onun adı Thomas.)
He has short, light brown hair. (Kısa, açık kahve saçları var.)
He has brown eyes. (Kahve rengi gözlere sahip.)
4. Listen and number.
Çeviri: Dinle ve numaralandır.
Cevap:
C – H – L – O – E (3)
My name is Chloe. (2)
I’m 17 years old. (4)
Good evening! (1)
5. Act out dialogues with your friend(s) for each photos.
Çeviri: Her fotoğraf için arkadaşlarınızla diyaloglar canlandırın.
Cevap:
Hello! What is your name? (Merhaba! Adın ne?)
Hello! My name is Semanur.What is your name? (Hello! Adım Semanur.)
My name is Süleyman. Shall we go to school together? (Benim adım da Süleyman. Okula birlikte gidelim mi?)
Yes, I would be very happy. Let’s go. (Evet, çok sevinirim. Gidelim.)
6. Write the missing numbers. Then point and say them.
Çeviri: Eksik sayıları yazın. Sonra işaret edip söyleyin.
Cevap:
Facebook'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Linkedin'de Paylaş
Sitede yer alan yazı, resim ve dosyaların tüm hakları saklıdır ve izinsiz paylaşılması kesinlikle yasaktır.